Categories
Uncategorized

Twitter Weekly Updates for 2010-07-04

  • Sign fail. http://yfrog.com/5sichktj #
  • Looks like the neighbours are holding a donut party for the police …. #
  • Man salt. (I sweat a lot when running, bit surprised it's so visible tho) http://yfrog.com/j8usfej #
  • now lets see if my body can run – http://bit.ly/droitwichrun #
  • At last! last.fm backgrounds on my iphone (3GS with ios4). #
  • Who will win? Patch or my aunt ? (bye patch, I hope) #
  • Can haz new iPhone ? #
  • I might be off to Best Buy in Merry Hill today. That'll be: apple kb, mobo/psu, external drive bays, dvi cables…. Macmini? Self control? #
  • – how is it possible for @myspace to be so shit? it can't be an accident, must be deliberate /via @BluMarTen <- soon: what's myspace? #
  • Of course today
    my work desktop may have died. Coincidence?Conspiracy? Did an apple agent visit and vandalise it ? #macmini for work? #
  • I'm falling in love with my mighty mouse and apple keyboard … Does the mouse work with Linux ? #lazyweb #
  • And a prospect customer I last spoke to a year ago is back in touch…. Glad I now have an extra minion. #palepurple #
  • Thank you @alijamieson for showing my http://klout.com (twitter stats) #
  • Why isn't there a standard bread size which matches up with what toasters can take? All I want is to toast the whole slice…. Come on #eu #
  • I love the new twitterific – shame it didn't update magically. Well worth £2.99 IMHO. #twitterific #
  • Woo. New apple mac mini does dual monitor display out of the box with no config. #whycantubuntudothis ? #shinytoy #itsforworkhonest #
  • See http://bit.ly/ukfoodhygiene for our first iphone app – food hygiene ratings for most of the UK. Pls rate/review 🙂 #opendata #Fsa #food #
  • See http://bit.ly/ukfoodhygiene for our first iphone app – food hygiene ratings for most of the UK. Pls rate/review 🙂 #
  • Fetchez le chien… #
  • The dog has been found….. Alive etc. #
  • The shed of Persia. #swapwordinfilmforshed #
  • The great shed #swapwordinfilmforshed #
  • The green shed #swapwordinfilmforshed #
  • RT @madeupstats 2 in 5 Englishmen now think MILF stands for Match I'd Like to Forget. #
  • RT @paulfabretti: Do we want the England team to return? Surely there are more skilled workers we can allow in before them? #worldcup #
  • RT @asda Free eye test for anyone with a Uruguayan passport after Lampard's goal disallowed: http://bit.ly/eyeoffer <- haha #

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *